8/14/2017

Pielęgnacja z LUMENE zamknięta w miniaturach

Pielęgnacja twarzy to ważny rytuał mojego dnia. Zegar tyka i "30" dawno już za mną, więc zdaję sobie sprawę, że najlepsze, co mogę dać mojej skórze to dobra dawka nawilżenia. Wciąż jeszcze poszukuję tego, co dla mnie odpowiednie, tego, co usatysfakcjonuje mnie w 100%. Na See Bloggers odwiedziłam stoisko LUMENE, na którym otrzymałam zestaw miniaturek i ochoczo przystąpiłam do ich wypróbowania.

LUMENE VALO OVERNIGHT BRIGHT SLEEPING BRIGHT CREAM - Krem z witaminą C na noc,LUMENE SISU EXPERT DEEP CLEAN PURIFYING MASK - Maska oczyszczająco-detoksykująca,LUMENE LAHDE INTENSE HYDRATION 24H MOISTURIZER - Krem nawadniający do każdego typu skóry

Krem na dzień, krem na noc oraz maseczka oczyszczająca w wersjach miniaturowych - idealnych by wypróbować dany kosmetyk, zauważyć jego pierwsze właściwości, zaobserwować ewentualne reakcje alergiczne i potencjalnie móc potem zdecydować się na pełnowymiarową wersję.

LUMENE LAHDE INTENSE HYDRATION 24H MOISTURIZER - Krem nawadniający do każdego typu skóry


LUMENE LAHDE INTENSE HYDRATION 24H MOISTURIZER - Krem nawadniający do każdego typu skóry, LUMENE, PIELĘGNACJA

Opis producenta:
Nawadniający krem Lumene LAHDE przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Kosmetyk zapewnia nawilżenie nawet do 24 godzin! Swoją skuteczność opiera na obecności arktycznej wody źródlanej, którą uznaje się za najczystszą na świecie. Posiada ona pH przyjazne dla skóry i wysoką zawartością mikro- i makroelementów. Ponadto dzięki technologii hydra-technology kosmetyk tworzy na powierzchni skóry mikro-siateczki, które wypełnione są cząsteczkami nawilżającymi, uwalnianymi później w głąb skóry. W efekcie skóra jest promienna, sprężysta i miękka, a jej poziom nawilżenia jest zbilansowany.

Składniki aktywne obecne w kremie Lumene LAHDE:
  • wyciąg z arktycznej brzozy: ma działanie nawilżające i odżywcze
  • masło shea: zmiękcza naskórek oraz odbudowuje naturalną warstwę hydro-lipidową
  • betaina: chroni przed odparowywaniem wody z naskórka
  • witamina E: ma działanie detoksykujące i antyrodnikowe
  • ksylitol: świetnie nawilża i wspomaga magazynowanie wody w skórze
  • alantoina: przyspiesza odnowę skóry, zmniejsza pieczenie oraz chroni przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych, wygładza i zmiękcza 
  • kwas hialuronowy: doskonale nawilża, poprawia jędrność skóry i odmładza
LUMENE LAHDE INTENSE HYDRATION 24H MOISTURIZER - Krem nawadniający do każdego typu skóry, LUMENE, PIELĘGNACJA,


Moje zdanie:
Miniaturowy słoiczek o pojemności 15ml (pełnowymiarowa wersja to 50ml), dodatkowo zapakowany w kartonik, zawiera w sobie całkiem sporą moc. Krem ma biały kolor, bardzo subtelny, świeży zapach oraz niebywale delikatną konsystencję. Niewielka jego ilość potrzebna jest do jednorazowej aplikacji. Używam go codziennie od 3 tygodni i jeszcze całkiem sporo zostało w opakowaniu. Nie skłamię, jeśli powiem, że tak wydajnego kremu jeszcze nie miałam.
Wchłania się w przyzwoitym tempie - nie jest to proces błyskawiczny, ale też nie trwa za długo. Pozostawia przyjemne uczucie nawilżenia. Nie koliduje z późniejszym makijażem. W czasie jego stosowanie nie zauważyłam żadnych niepożądanych reakcji. 

LUMENE LAHDE INTENSE HYDRATION 24H MOISTURIZER - Krem nawadniający do każdego typu skóry, LUMENE, PIELĘGNACJA,

LUMENE SISU EXPERT DEEP CLEAN PURIFYING MASK - Maska oczyszczająco-detoksykująca


LUMENE SISU EXPERT DEEP CLEAN PURIFYING MASK - Maska oczyszczająco-detoksykująca

Opis producenta:
Maska oczyszczająco-detoksykująca Lumene SISU świetnie sprawdzi się w przypadku skóry zmęczonej oraz narażonej na szkodliwy wpływ środowiska i wolnych rodników. Swoje działanie opiera na ekstrakcie z kory arktycznej sosny i z sęków arktycznego świerku neutralizują działanie wolnych rodników. Przed stresem oksydacyjnym chronią oleje z nasion arktycznej borówki brusznicy i czarnej jagody. Ponadto arktyczna woda źródlana zapewnia głębokie nawilżenie skóry.

Składniki aktywne maski Lumene SISU:

  • gliceryna: ma działanie nawilżające
  • ekstrakt z kory arktycznej sosny: zapobiega rozpadowi elastyny i kolagenu, ma działanie przeciwzapalne i przeciwrodnikowe. Świetnie działa na skórę zwiotczałą i z trądzikiem różowatym
  • kaolin: ma działanie antyseptyczne, oczyszczające, pochłania toksyny i zanieczyszczenia. Chroni przed namnażaniem się bakterii oraz zmniejsza obrzęki
  • ekstrakt z arktycznej czarnej jagody: uszczelnia naczynia krwionośne, nawilża, zmiękcza i wygładza skórę. Spowalnia procesy starzenia się oraz działa ochronnie
  • wyciąg z trzciny cukrowej: odżywia, nawilża, wspomaga syntezę kolagenu, kwasu hialuronowego i elastyny 
  • olej z nasion arktycznej borówki brusznicy: nawilża, tonizuje, ujędrnia, wzmacnia naczynka krwionośne i rozjaśnia skórę
  • ekstrakt ze słodkiej pomarańczy: ma działanie antyseptyczne i łagodzące, jest naturalnym antyutleniaczem
  • olejek cytrynowy: zmiękcza, wygładza, dezynfekuje 
  • kwas mlekowy: rozjaśnia, zwęża pory, poprawia koloryt skóry 
  • wyciąg z klonu srebrzystego: złuszcza martwy naskórek, poprawia wygląd i koloryt cery
LUMENE SISU EXPERT DEEP CLEAN PURIFYING MASK - Maska oczyszczająco-detoksykująca

Moje zdanie:
Tubka o pojemności 15ml (pełnowymiarowa wersja to 75ml), dodatkowo zapakowana w pudełeczko. Korol biały, zapach owocowo-sosnowo-słodki, ale delikatny i przyjemny. Konsystencja kremowa, jednak z zatopionymi drobinkami. Używam jej 2 razy w tygodniu -  rozprowadzam cienką warstwę pędzelkiem do maseczek, zostawiam na ok. 15 minut i po tym czasie delikatnie zwilżam i wykonuję delikatny peeling. Zatopione drobinki idealnie do tego służą - pozwalając na oczyszczenie skóry twarzy. Maseczka bardzo dobrze działa na moją zaczerwienioną cerę - nie dość, że pozostawia ją gładką, to jeszcze złagodzoną, naczynka są dużo mniej widoczne a cała twarz rozjaśniona i taka "wypoczęta".

LUMENE SISU EXPERT DEEP CLEAN PURIFYING MASK - Maska oczyszczająco-detoksykująca, BLOGERKA KOSMETYCZNA, PIELĘGNACJA, NAJLEPSZE RECENZJE KOSMETYCZNE,

LUMENE VALO OVERNIGHT BRIGHT SLEEPING BRIGHT CREAM - Krem z witaminą C na noc


Opis producenta:
Krem z witaminą C Lumene VALO przywraca skórze promienny blask. Działa na zasadzie technologii rozświetlającej oraz na bazie ekstraktu z arktycznej maliny moroszki, który dzięki witaminom, C, E i A wzmacnia skórę i wydobywa jej młodzieńczy blask. Ponadto witamina C, kwas hialuronowy i arktyczna woda źródlana natychmiast nawilżają i ujędrniają skórę. W efekcie skóra jest miękka, nawodniona i wygląda zdrowo i młodo.

Cenne składniki zawarte w składzie Lumene VALO

  • witamina E: działa przeciwrodnikowo i detoksykująco
  • olej z arktycznego rokitnika: jest bogactwem witamin A, C i E. Działanie przeciwzmarszczkowo, zmiękczająco i regenerująco.
  • olej z nasion i ekstrakt z nasion arktycznej maliny moroszki: wzmacnia, regeneruje
  • witamina B: reguluje aktywność gruczołów łojowych, zmniejsza wydzielanie sebum, chroni skórę przed świeceniem się 
  • gliceryna: nawilża
  • olejek ze słodkich migdałów: zmiękcza skórę, odbudowuje naturalną warstwę hydro-lipidową 
  • kwas hialuronowy: doskonale nawilża, utrzymuje jędrność skóry i chroni przed powstawaniem zmarszczek
  • kwas mlekowy: nawilża, zmiękcza warstwę rogową naskórka 
  • witamina C: odżywia, rozjaśnia i wyrównuje koloryt skóry, stanowi naturalną barierę ochroną
  • ekstrakt z alg: ma działanie nawilżające, przeciwrodnikowe, przeciwzapalne oraz sprzyja lepszemu nawilżeniu skóry 
  • Palmitynian retinylu: reguluje proces złuszczania się skóry, zmniejsza łojotok, przyspiesza odnowę naskórka


Moje zdanie:
Słoiczek o pojemności 15ml (pełnowymiarowa wersja to 50ml). Bez pudełeczka (pełnowymiarowa wersja z pudełeczkiem).  Kolor waniliowy, zapach subtelny, kremowy, ale z nutką cytrusową. Konsystencja delikatna, ale gęstsza od kremu na dzień, bardziej zbita. Trzymam go (ten na dzień też) w lodówce i położony wieczorem na oczyszczoną skórę daje fantastyczne uczucie ukojenia. Wchłania się powoli i - niestety dla mnie jest to małym minusem - pozostawia przez czas wchłaniania lepką (ale nie tłustą) warstwę.  Jednak jest to przecież krem na noc - ma inne zadania, musi zregenerować, odżywić, więc lepkość łatwo wybaczyć. Zwłaszcza, że tak jak wspomniałam, trwa to tylko w czasie wchłaniania kremu. Potem jest już przyjemnie - łagodząco i relaksująco.
Co do wydajności, to wystarcza na mniej niż krem na dzień, ale też kładę go zdecydowanie grubszą warstwę - więc to logiczne, że zużywa się go więcej.


Mam te kosmetyki ze sobą na krótkim wyjeździe - ponownie stwierdzam, że miniatury to dobre rozwiązania - nie zabierają dużo miejsca! Najbardziej zauroczona jestem maseczką - choć kosztuje sporo bo ok. 140zł, to już zaczęłam na nią odkładać. Warto!
Ciekawi mnie również najnowsza linia Lumene - Invisible Illumination. Jak opisuje producent "linia Illumination to innowacyjne podejście do makijażu. Kosmetyki mają na celu odkrycie naturalnego blasku skóry. Ten hybrydowy makijaż nie matowi i nie ukrywa. Rozprasza światło, które zapewnia skórze doskonale piękny wygląd."

Znacie któryś z powyższych kosmetyków? A może polecicie jakiś inny z gamy LUMENE? Ja na pewno polecam Wam jeszcze wspaniały CC!

23 komentarze:

  1. Niestety nie znam żadnego, ale opisałaś tak zachęcająco że bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko będziesz miała możliwość - wypróbuj bez wahania! :)

      Usuń
  2. Ta maseczka bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak sobie próbuję przypomnieć, to chyba jeszcze niczego nie miałam z tej marki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej polubiłam krem na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W maseczce również się zakochałam <3 Ostatnio o nich pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiadają, nie spotkałam się z tą firmą i raczej nie spotkam, są za drogie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jest świetna! Jak tylko będziesz miał okazję -nie wahaj się ani chwili.

      Usuń
  8. Mi się najbardziej spodobał krem na noc. Moja skóra go po prostu wypija, ale taka bardzo delikatna warstewka pozostaje. Niestety przy większości kremów jeśli nie nałożę pod nie serum lub olejku jest dla mnie za słaba i rano budzę się z suchą twarzą jakbym nic wieczorem nie nałożyła :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miniaturki to chyba nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie mam co do nich mieszane uczucia 😅

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczka u mnie spisała się najlepiej, mam ochotę na pełnowymiarową wersję, ale kremy pozostawiły moją skórę świetnie nawilżoną.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna buźka, ta maseczka by mi się przydała. nie miałam jeszcze niczego z lumene

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nic nie testowałam z tej firmy, pora nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy. Muszę się im przyjzec.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam szczerze, że bardzo, ale to bardzo podoba mi się ta pielęgnacja od Lumene.
    Niebawem zaczynam testy, ale już nieco poczytałam i mam nadzieję, że się u mnie dobrze sprawdzi.
    Moje gusta :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger