8/19/2017

NIVEA Jedwabisty mus do mycia ciała o zapachu rabarbaru i maliny

Gdyby mnie zapytać z czym kojarzy mi się połączenie rabarbaru i malin bez wahania stwierdziłabym, że z domowym kompotem. Z beztroskimi chwilami w pachnącym ogrodzie na wsi, z ciepłymi letnimi popołudniami, z radością. Wydaje się, że Nivea te moje wspomnienia zamknęła w małą buteleczkę i tak powstał Jedwabisty mus do mycia ciała o zapachu rabarbaru i maliny.

 NIVEA Jedwabisty mus do mycia ciała o zapachu rabarbaru i maliny, kosmetyki, przyjaciółki Nivea, nowości Nivea, szczere recenzje, najlepsze recenzje kosmetyczne, recenzje kosmetyków, opinie, influencer,

Przesyłkę od Nivea otrzymałam w ramach Klubu Przyjaciółek NIVEA, do którego zapraszam i Was!
Macie wówczas okazję jako pierwsze poznać nowości od Nivea.

NIVEA Jedwabisty mus do mycia ciała o zapachu rabarbaru i maliny, kosmetyki, przyjaciółki Nivea, nowości Nivea, szczere recenzje, najlepsze recenzje kosmetyczne, recenzje kosmetyków, opinie, influencer,

Jedwabisty mus do mycia ciała o zapachu rabarbaru i maliny NIVEA


NIVEA Jedwabisty mus do mycia ciała o zapachu rabarbaru i maliny, kosmetyki, przyjaciółki Nivea, nowości Nivea, szczere recenzje, najlepsze recenzje kosmetyczne, recenzje kosmetyków, opinie, influencer,

Od producenta:

Poczuj zapach lata w nowej limitowanej edycji jedwabistych musów do mycia ciała NIVEA Care Shower Silk mousse o zapachu Rabarbaru i Maliny. Pielęgnuje skórę dzięki ekstraktom z naturalnego jedwabiu, pozostawiając ją miękką i gładką. Dzięki formule lekkiego piankowego musu pozwala na przyjemną pielęgnację i wystarcza na 2 razy dłużej niż tradycyjne produkty
  • Nowa innowacyjna aplikacja
  • Dwa razy większa wydajność
  • Uczucie jedwabiście miękkiej skóry
  • Niepowtarzalny zapach
  • Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie

Skład:
Isobutane, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Propane, Hydrolyzed Silk, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Butane, Xanthan Gum, PEG-14 M, Sodium Benzoate, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol, Geraniol



Moim zdaniem:

Potrząsasz butelką, zdejmujesz korek, naciskasz i Twoim oczom ukazuje się jedwabista pianka. Niesamowicie delikatna, ale treściwa. Pachnie bardzo ładnie, choć nie wiem czy ten zapach skojarzyłabym z mieszanką rabarbaru i malin. Sama nie wiem. Lekko kwaśny, lekko owocowy, plus delikatny polot klasycznej nuty Nivea. Podczas użycia mam wrażenie, że zapach robi się mocniejszy, co oczywiście jest bardzo dobre. Na skórze nie otrzymuje się długo, ale też nie odczuwam takiej potrzeby od kosmetyków myjących.


Konsystencja - rzeczywiście mus, bo taki treściwy, ale jednocześnie puszysty jak pianka. Bardzo interesująca konsystencja. Miałam wcześniej wersję "creme care" i wydaje mi się, że nie była aż tak gęsta - ale to może tylko moja zła pamięć. Tak czy inaczej - ta konsystencja zachwyca w 100%.
Mus dobrze rozprowadza się na ciele, nie spływa, dobrze myje. Nie pozostawia uczucia ściągnięcia.


Podsumowując - mus jest rewelacyjnym kosmetykiem! Fantastycznie umila chwile pod prysznicem! Na pewno skuszę się też na wersję o zapachu cytryny i moringi.
Jaki kosmetyk pod prysznic zachwycił Was w ostatnim czasie?

16 komentarzy:

  1. Ta wersja zapachowa wydaje mi się najciekawsza spośród wszystkich dostępnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale apetyczne malinki :D uwielbiam :)
    Mus mam, ale jeszcze nie użyłam bo kończę arbuza pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te maliny mnie bardziej zainteresowały;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pianka do mycia? Nie słyszałam jeszcze o tym... muszę wypatrzyć w drogerii i koniecznie spróbować!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam wersji klasycznej i była całkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go nie używałam ,ciekawa jestem zapachu..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa propozycja. Ja zwykle używam żeli pod prysznic właśnie z Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo go polubiłam, w kolejce czeka teraz ta druga wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kompot z rabarbaru hi hi a więc na taki mus mogę się skusić ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą piankę. Zapachowy średnio mi podpasowala ale uważam ze kinsystencja jest super szczególnie na wyjazdy. Nie trzeba brać gąbki ani myjek bo piana sama się robi.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem bardzo zadowolona z produktu

    Zapraszam do mnie: https://sugarlevels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger