środa, 25 czerwca 2014

Moje paznokcie poszły do wojska

Motyw ten już dawno chciałam zmalować na swoich pazurkach. Kiedyś już go malowałam, ale nie zrobiłam zdjęć. Tym razem nie mogłam tego nie uwiecznić.
Z pomocą przyszedł mi Avon i jego lakiery Gel Finish.
Mudslide, Creme Brulee, Glimmer, Barely There i Envy - oto piątka, która dziś ozdobiła moje paznokcie.
Najpierw całość pokryłam Creme Brulee - dwie warstwy.

Następnie wykałaczka w dłoń i Mudslide.

I tworzymy łaty. Pierwszy etap przypomina mi krowę ;) Dość sporo tych łat w tym kolorze robimy.

Następnie robimy takie łaty z każdym kolejnym lakierem - przy czym coraz mniej tych łat.
U mnie kolejność robienia łat to: Mudslide, Envy, Barely There, Glimmer.
Potem top coat i gotowe!





Pewnie większości motyw moro się nie spodoba, jednak ja zawsze miałam do niego słabość.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I jeszcze wyniki rozdania, które organizowałam na Facebook.
Przy okazji - szkoda, że niektórzy nie potrafią wypełnić prostych założeń - pierwsze 4 osoby nie udostępniły nawet grafiki.
Los uśmiechnął się jednak do Piotra Mizda.
Gratuluję i proszę o kontakt na maila: mixoflifeblog@gmail.com lub na PW na Facebook TU.


Pozdrawiam!

151 komentarzy:

  1. wooow, wyszło rewelacyjnie :) świetny pomysł na zdobienie, jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał paznokcie w moro, jestem zauroczona, uwielbiam ten motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie wyszło ci to moro <3 zachwycam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. śmiało możesz wskakiwać w mundur ;) śliczne paznokcie;) podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Ja jeszcze nigdy nie robiłam moro! :DA lakiery Avonu zamierzam wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie ten motyw tez podoba. Bardzo ladnie Ci wyszly;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moro udane w 100%, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba! Nie pomyślałam nigdy o tym motywie na paznokciach! Obawiam się tylko, że nie wyszłoby mi to tak ładnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. łał ; oo świetny efekt:)
    pozdrawiam serdecznie woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze Gratuluje :D

    Piękne pazury,kocham Twoje paznokcie <3
    A ten wzorek bardzo fajny ,moro lubię -jakoś ten pociąg do munduru mam. Pięknie Ci to wyszło ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, genialne zdobienie :). Nigdy takiego nie widziałam.
    Gratuluję :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz pomysły bardzo inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ekstra ;D nie wpadłabym na taki pomysł :) rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem krótko.... o cholera!!! rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojejku ale świetnie Ci to wyszło!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałabym cierpliowści do tych pazurków ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem bardzo za tym motywem! A dla typowych sroczek lakier z glitterem i wygląda kobieco ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne moro ;) chociaż sama krówka też fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne moruski masz na paznoklciach
    tworzysz fenomenalne zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  20. osiągnęłaś rewelacyjny efekt! świetne moro!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakbym widziała ubranie żołnierza tak świetnie wyszło! :)
    I z takimi pazurkami można się kamuflować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli wyszło tak jak miało wyjść :D

      Usuń
  22. Chyba już w weekend pojadę w poszukiwaniu za takimi lakierami, które dają tak świetny efekt. Gratuluję świetnych długich paznokci. Sama bym chciała. Co do motywów do oba prezentują się bardzo ładnie. Ten moro wygląda świetnie!


    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/06/thanks-for-10400-vievs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przeczytałam dokładniej tych dwóch linijek. nie zorientowałam się, że to jeden i ten sam. haha :D

      Usuń
  23. Ale świetnie wygląda! W życiu bym czegoś takiego nie zrobiła :D
    Nawet efekt samej krowy mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  24. o jak fajnie, pierwszy raz widze tego typu wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładnie zmalowałaś paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie robiłam na paznokciach jeszcze moro ale Twoje wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszło genialnie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe zdobienie! ;-) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  29. ale ekstra! takie camo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię ten motyw szczególnie na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Monia, cudo! Jesteś genialna. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Efekt końcowy spektakularny ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać że paznokcie są po niezłym przeszkoleniu, pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale świetne! :D Fakt, nie wpadłabym na wykorzystanie tego motywu akurat na paznokciach, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moro <3 Jeju jakie śliczne zreszta etap krowy tez spoko hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  36. Boże, ale cudownie to zrobiłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Militarny motyw na pazurkach jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny, ale wymaga dużo pracy i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  39. Efekt super! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  40. super efekt
    \
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  41. genialne wyszło :D zawsze chciałam zrobic taki motyw ale jak zwykle coś innego malowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne moro :D wyszło zajebiaszczo :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Widziałam już kilka moro zdobień, ale żadne nie było tak ładne jak Twoje! :)
    Pewnie nie każdy czuł by się z takimi paznokciami dobrze, ale wygląda to świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. fantastyczne ,bardzo podoba mi sie ten motyw jak i twoje wykonanie ;) musze i ja takie zrobic

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie to wygląda i chyba nie tak trudno to stworzyć. A przynajmniej tak się wydaje ;).

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie przepadam za motywem moro na tyle, bym sama chciała mieć taki na paznokciach, ale na zdjęciach prezentuje się super! Miałaś bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Podziwiam! Ja zawsze rezygnuję ze skomplikowanych zdobień, bo nie mam do tego cierpliwości :)
    Uwielbiam wszystko co jest moro :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow! Ale cudo :)) Robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie. Zazdroszczę cierpliwości :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajny efekt :)
    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialnie wyszły Ci te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow!
    Zadają szyku w tym wojsku Twoje paznokcie! :-D

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne!!!! chyba najwyższa pora spróbować tego motywu u siebie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.