piątek, 25 kwietnia 2014

AVON Matowa szminka Ultra Colour - swatche

Ostatni post z zawartością paczki od AVON bardzo Wam się spodobał i w komentarzach sporo z Was chciało obaczyć swatche matowych szminek oraz lakierów.



Na pierwszy ogień poszły szminki. Na usta nakładałam je klasycznie - bez użycia pędzelka czy innych aplikatorów. Nie używałam też żadnej konturówki.
Niektóre nakładał się idealnie, inne mniej, ale nie o tym dziś. Dziś tylko zdjęcia z odcieniami.

Zapraszam do oglądania!

                                      AVON Matowa szminka Ultra Colour

- Matte Blossom



- Matte Rose



- Matte Grape



- Matte Melon



- Matte Merlot



- Matte Nude



- Matte Fuchsia



- Matte Peach



- Matte Ruby




- Matte Mauve




I jeszcze wszystkie razem dla lepszego porównania:


Który z kolorów Wam się spodobał?

                                                                                                     Monika

126 komentarzy:

  1. Wow świetne są! :) Kilka Ci pasuje :) Mi się najbardziej podoba Matte Blossom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuchsia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matte Mauve świetnie wygląda na ustach :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra! Matte nude jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brzoskwinka i nudziakowa bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. melon mi się strasznie podoba, szczególnie na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, no i nie mogę się zdecydować który kolor kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedynka jest zdecydowanie dla mnie, a ja tak strasznie uwielbiam maty na ustach :)
    W ogóle widziałam właśnie post z paczuszką jaką dostałaś. O kobieto, wiesz, że zazdrości Ci teraz pół blogosfery? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie wyglądają świetnie ! Ciężko byłoby się zdecydować na jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdrość :D Szczególnie tej Matte Melon :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Matte Nude i Matte Blossom - przepiękne! Choć Matte Grape też wygląda świetnie, ale tej chyba nie odważyłabym się użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie mam odwagi na Grape, bo jest intrygująca ♥

      Usuń
  12. Matte Blossom szczególnie mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jeszcze się za nie nie zabrałam... na razie zrobiłam swatche ultra colour... muszę tylko posta opublikować... ale już wiem, że fuksję sobie zostawię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. blossom i melon są najładniejsze dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne kolory :) W sumie chyba najbardziej podoba mi się pierwszy :) Lubię takie delikatne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z róży zdecydowanie Matte Blossom i Matte Fuchsia, przygarnęłabym także wszystkie czerwienie. Najmniej przemawiają do mnie brzoskwinie i nude.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie umiem się zdecydować ktora szminka jest najładniejsza. Wszystkie bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Matte Blossom mi się w zasadzie tylko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Większość mi się podoba :-( Teraz muszę sobie w kółko powtarzać, że ich nie potrzebuję... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudowne kolory! Świetne pomadki, wszystkie mi się podobają, prócz Matte Grape - nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w fuksji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaja mi sie okropnie suche na zdjeciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne by matowe wyglądały na mokre...

      Usuń
  23. Aż się sama sobie dziwię, ale podoba mi się tylko jedna - matte fuchsia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Merlot poproszę :) A Ruby zdaje się być zamiennikiem Ruby woo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się wszystkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze jestem bardzo zaskoczona Avonem a kolory wszystkie mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mocne kolorki mi się podobają, ale sama nie czuję się w nich dobrze ;) jak dla mnie to Matte Blossom najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  28. Fuchsia chyba każdemu będzie pasować;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fuchsia <3 Fuchsia !!!!! Muszę ją mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Matte Nude uwielbiam i używam prawie codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna kolekcja, piękne kolorki, super prezentują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Matte Blossom i Nude to moje typy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. No nie mogę! Świetne te szminki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Blossom i Fuschia najbardziej mi odpowiadają, cudne są :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne są te kolorki! Te jasne szczególnie mi przypadły do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. spodobały mi się te pomadki :) piękne kolorki i jeszcze ładnie się prezentują na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. dla siebie wybrałabym co najmniej 3 szminki w tych bardziej intensywnych odcieniach, piękne zdjęcia, nie wiem jak Ty to zrobiłaś, ja nie umiem fotografować ust i oczu nawet u kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja rzadko używam szminki kolorowe ale podobają mi się te kolory, zwłaszcza te bardziej naturalne :)
    Ps. Cieszę się, że będziemy mogły się spotkać. Właśnie muszę potwierdzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do zobaczenia! To już za tydzień! :)

      Usuń
  39. Pierwszy podoba mi się najbardziej! Taki fajny delikatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Matte Grape jest okropnym kolorem...najładniej prezentuje się Matte Fuchsia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okropny, ale szalony i intrygujący :D

      Usuń
  41. OOO normalnie cały arsenał :D

    OdpowiedzUsuń
  42. na szczęście żaden z kolorów nie chwycił mnie za serce ;D

    czekam na lakiery i aż się boję jakie tam są kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. O kurcze, fajne są. Na Twoich ustach wszystkie jakoś ładnie wyglądają. Ostatnio wypraktykowałam,że właśnie matowe pomadki pasują do mojej urody.
    Hmm, pierwsza jest ciekawa, melon i fuksja kusi kolorem, chociaż pewnie by mi za żadne skarby nie pasowała.

    OdpowiedzUsuń
  44. ładne wszystkie, żaden z moich kolorków, najbardziej zbliżony to fuksjowy . Pozdrawiam Niedzielnie i Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę parę pięknych kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Po pierwsze: najlepsze życzenia urodzinowe! (Lekko spóźnione :-))

    Po drugie: mnie najbardziej podoba się jasny róż.

    OdpowiedzUsuń
  47. wow zapasy szminek na dwa lata :D nie wiedziałam że ambasadorki Avon mają tak fajnie ;)) Mam już dwie swoje faworytki w twoich szminkach ;) Pozdrawiam i zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolory są naprawdę bardzo ładne, niech ja tylko skończę kolekcję błyszczyków :D

    OdpowiedzUsuń
  49. widze, że matowe pomadki zawładnęły rynkiem:) Sliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  50. dotychczas moją ulubioną była ta szminka http://kinguskablog.blogspot.com/2014/06/szminka-doskonalosc-absolutna-pure-peony.html i boje się "przerzucić" na matowe :/ przekonajcie mnie jakoś :D

    OdpowiedzUsuń
  51. niestety u mnie nie sprawdzają się pomadki z Avonu ale kolorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Muszę zaopatrzyć się w nowe pomadki :) Hmmm może pora na bardziej neutrane kolory ;) WIdzę w avonie wiele ciekawych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.