11/22/2012

Zainspiruj się naturą. Tydzień szósty. Krajobrazy.

To już ostatni tydzień projektu w którym mamy ustalony temat. Na kolejny /Własna inspiracja/ juz mam pomysł. Ale to dopiero w przyszłym tygodniu.
Dziś przedstawię moją inspirację.
Powiem szczerze, że pierwsze co mi przyszło do głowy jak zobaczyłam cały projekt było właśnie to i  tak jak postanowiłam na początku tak też namalowałam.

Mój wybór padł na Dziki Zachód. Te dziwne skaliste góry i kaktusy są doskonałym przykładem na krajobraz natury.

Oto, co powstało na moich paznokciach:


nie do wiary, czary mary, USA nails

Co o nich sądzicie??? Mogą być???

Pozostałe prace uczestniczek projektu możecie zobaczyć TU

Zmykam teraz na Wasze blogi, bo mam trochę zaległości w czytaniu i komentowaniu.

                                                                                                     Monika

18 komentarzy:

  1. świetny efekt, boskie wykonanie i ciekawa inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie dzieło sztuki stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopracowane... Zazdroszczę umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz pomysły, no super brak mi słów;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają:) Osobiście jednak nie lubię kiedy oliwka jest na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wykonane i genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalne i świetnie wykonane ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie to zrobiłaś:D Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger