5/04/2019

Kosmetyczne nowości kwietnia 2019

Kiedy pisałam wpis z nowościami marca obstawiałam, że kwietniowy raczej się nie pojawi, bo pewnie jeszcze mniej rzeczy wpadnie mi w dłonie. Jak bardzo się myliłam!
Kosmetyczne nowości kwietnia wcale nie są takie małe. Ominęłam promocję w Rossmannie na kosmetyki do makijażu, ale za to na majową na pielęgnację pewnie się skuszę. Kupiłam tylko to, co pilnie potrzebowałam -  trafił mi się niestety jeden bubel. Resztę nowości stanowią prezenty i przesyłki.

Kosmetyczne nowości kwietnia 2019, co nowego, haul kosmetyczny


Płyn do kąpieli Tetesept


Prezent od Sklerotyczki. Wiedziała, że jadę na święta do rodziców i na pewno wykorzystam fakt, że mają wannę, więc obdarowała mnie kąpielową wiosną. Serio - to pachnie jak zebrane wszystkie kwiaty z wiosennej łąki! Kapiel w tym to była czysta przyjemność!

Kosmetyczne nowości kwietnia 2019, co nowego, haul kosmetyczny, Płyn do kąpieli Tetesept, tetesept, kosmetyki niemieckie

Ziaja Galaretka myjąca do kąpieli  "Nadziewane pralinki"


Kolejny kąpielowy umilacz od Sklerotyczki. Ciekawa konsystencja. Zapach słodki, słodki i jeszcze bardziej słodki. Na tę porę roku dla mnie za dużo tej słodyczy - ale późną jesienią czy zimą na pewno wrażenia byłyby lepsze.

Kosmetyczne nowości kwietnia 2019, co nowego, haul kosmetyczny,Ziaja Galaretka myjąca do kąpieli  "Nadziewane pralinki", ziaja,


  Miniatura AVON Eve Truth


Jakiś czas temu ten zapach przykuł moją uwagę, jednak nie chciałam od razu kupować dużego flakonika, więc postawiałam na miniaturkę. O ile zapach mi się podoba - gdzieś psiknięty, tak używając na sobie mam mieszane uczucia. Może nie trafiłam z porą roku? Może po prostu do mnie nie pasuje. Zużyłam całość, ale raczej postawię na coś innego. Cieszę się, że jest możliwość kupowania takich pojemności perfum - i nie mówię tu tylko o Avon - bo czasem na duży flakonik szkoda pieniędzy, a małą próbeczką nie wyrobimy sobie zdania na temat zapachu.

Kosmetyczne nowości kwietnia 2019, co nowego, haul kosmetyczny,Miniatura AVON Eve Truth, Avon Eve truth, roletka avon


Fridge by YDE


Na początku kwietnia dostałam zaproszenie na prezentację nowej marki dostępnej w sklepie BeClinic w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni. Marką tą jest Fridge by YDE. Z tego co wiem to poza Warszawą stacjonarnie dostępna jest tylko w BeClinic. Ten sklep warto odwiedzić! Jeśli jesteście z Gdyni lub okolic, albo kiedyś będziecie w Gdyni to koniecznie do niego zajrzyjcie!
A wracając do nowości - to w prezencie od marki otrzymałam zestaw próbek oraz Rozświetlacz w kremie GLOW&BEAUTY.

Kosmetyczne nowości kwietnia 2019, co nowego, haul kosmetyczny, Fridge by YDE, beclinic, BEclinic Gdynia


Lakier Taft Invisible Power



Kupiony przypadkowo, bo akurat do dna dobijał mój ulubiony zielony (opcja ciemna) lakier Taft. Niestety okazał się bublem. Mało kiedy używam określenia "bubel", bywają raczej rozczarowania, ale w tym przypadku innego być nie mogło. Ten lakier z utrwaleniem fryzury nie robi nic! Czuć, że coś na włosach jest, ale efektu żadnego. Mam włosy mało podatne na układanie, ale takiego rozczarowania dawno nie było. Oddałam go mamie, ale też stwierdziła, że jest do niczego.

Kosmetyczne nowości kwietnia 2019, co nowego, haul kosmetyczny, Lakier Taft Invisible Power, lakier do włosów,

Szampon Garnier Botanic Therapy


Zakup z Biedronki, jeden szampon się kończył, nie mam żadnego w zapasie, więc nowy trzeba było kupić. Ładnie pachnie, choć nie każdemu ten zapach może się spodobać. Jakiegoś szczególnego wrażenia na mnie nie robi.

Kosmetyczne nowości kwietnia 2019, co nowego, haul kosmetyczny, Szampon Garnier Botanic Therapy, szampon do włosów, garnier,


Farba SYOSS SalonPlex 1-4 Granatowa Czerń



Pozostaję wierna czerni. Były podejścia by przejść na brąz, ale czarny zwyciężył. Nie mam swojej ulubionej farby do włosów w tym kolorze. Ta była w jakiejś ciekawej promocji, to się skusiłam. Raczej do niej nie wrócę.
Kosmetyczne nowości kwietnia 2019, co nowego, haul kosmetyczny, Farba SYOSS SalonPlex 1-4 Granatowa Czerń


Żel pod prysznic Monsavon


Oczywiście, że to kolejny prezent od Sklerotyczki! A jakże! Niemieckie kosmetyki w mojej kosmetyczce to najczęściej jej sprawka. Ten żel czeka jeszcze na swoją kolej, póki co mogę powiedzieć, że pachnie jak wiśniowa guma rozpuszczalna!

Kosmetyczne nowości kwietnia 2019, co nowego, haul kosmetyczny, Żel pod prysznic Monsavon, monsavon, unilever, kosmetyki z niemiec


Próbki zapachów EXSCENTI


Szukanie ciekawego zapachu jest niczym szukanie igły w stogu siana. Zrobiłam się bardzo wybredna na zapachy i w dodatku raz wolę słodkie, innym razem kwiatowe, a jeszcze innym sportowe. Na pewno nie lubię w perfumach aromatów ostrych, mocnych. O zapachach Excenti gdzieś mi mignęło na Instagramie, zobaczyłam, że można zamówić bezpłatne próbki, więc czemu nie?! W przesyłce znajdowało się 6 zapachów damskich oraz 3 męskie. Jarkowi dwa przypadły do gustu, mi jeden bardzo a nad drugim się zastanawiam pomiędzy dwoma numerami i jak już zdecyduję to zamówię pełnowymiarowe flakoniki.

Kosmetyczne nowości kwietnia 2019, co nowego, haul kosmetyczny, Próbki zapachów EXSCENTI

Przesyłka od AA Kosmetyki


To już druga przesyłka z kosmetykami AA w ramach akcji Testuję Z Twoim Źródłem Urody organizowanej przez Michała (jeśli masz bloga i chcesz dołączyć odezwij się do Michała).
W paczce znajdowały się Krem do stóp antyperspirant Aquaselin, Podkład kryjąco-witalizujący FRESH AA VEGAN oraz Korygujący krem pod oczy 4LiftSkin. Więcej o tych kosmetykach będzie w oddzielnych postach.

Kosmetyczne nowości kwietnia 2019, co nowego, haul kosmetyczny, Przesyłka od AA Kosmetyki,Krem do stóp antyperspirant Aquaselin, Podkład kryjąco-witalizujący FRESH AA VEGAN, Korygujący krem pod oczy 4LiftSkin


I to koniec na dziś. Znacie coś z powyższych kosmetyków? A może któryś szczególnie Was interesuje? Co ciekawego pojawiło się w Waszych kosmetyczkach w kwietniu?

11 komentarzy:

  1. Te żele pod prysznic i do kąpieli mnie zainteresowały, będę niedługo przy granicy niemieckiej, więc pewnie zerknę do tamtejszych drogerii. U mnie kwiecień stał pod znakiem zużycia tego co mam, dokupiłam jedynie drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem Twoich wrażeń na ten podkład z AA.
    No i zazdroszczę możliwości poznania Fridge by YDE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Galaretka mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję, że zapach płynu do kąpieli Tetesept by mi się bardzo spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę tego było :) poczekam na to, co kupisz co cię interesuje na promocji pielęgnacyjnej, bo chcę się zorientować, co w tym temacie lubisz i jaką masz cerę:) też mam ten podkład AA, mi się podoba, ciekawa będę Twojego zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cuda tutaj widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Galaretka do kąpieli, to coś dla mnie, może być nawet bardzo słodki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, większość z tych rzeczy sama bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem ciekawa galaretki. Sporo nowości.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger