6/10/2014

Marmurki i pędzelki

Zacznę od tego byście wzięli wzgląd na użyte lakiery i dodali sobie do nich "neonowości", bo według mojego aparatu te neonowe marmurki Lemax to bezpłciowy żółty, nijaki różowy i pastelowy zielony.
Zrobię sobie chyba wreszcie ban na zakupy kosmetyczne i będę odkładała do świnki skarbonki na nowy aparat.
Ale nie o nim dziś - wróćmy do bohaterów - czyli Lemaxów. Były na mojej wiosennej chciejliście, a Magda rudaczerwień spełniła moje marzenie i lakiery trafiły w moje dłonie (i co za tym idzie na moje pazurki).


Zakochana w zdobieniu, jakie stworzyła aalimkaa, postanowiłam zmalowac coś podobnego. Oczywiście do oryginału mi daleko, ale efekt i tak mi się podoba (pamiętajcie, że na żywo jest bardziej neonowy!)





Druga część postu to również jedna z moich wiosennych "zachciewajek" - pędzelki do zdobień.
Te, które miałam do tej pory powoli kończą swój żywot, więc nie wahałam się ani chwili przed wyborem nowego kompletu od bornprettystore.


Komplet stanowi 14 pędzelków i jeden szpikulec.

Na tą chwilę to dla mnie zestaw wystarczający. Cieszy mnie, że trzonki pędzelków są lekkie, a ich długość taka w sam raz, dobrze się nimi maluje.

Pędzelki znajdziecie tu:
http://www.bornprettystore.com/15pc-nail-design-brush-dotting-drawing-p-439.html

ich cena to 5,96$, jednak pamiętajcie, że przy użyciu kody PFBQ10 otrzymacie 10% zniżki na zakupy w bornprettystore, a przesyłka jest zawsze darmowa.


Pozdrawiam z upalnej Gdyni i przypominam o konkursie:

http://mymixoflife.blogspot.com/2014/06/konkurs-2-urodziny-bloga-zmaluj-mix-u.html

123 komentarze:

  1. świetnie! bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! lakierów marmurkowych jeszcze nie miałam, ale chyba sie skusze na jakis ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolorki :) i ładniutkie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te 3 marmurki - chociaż nie wiem czy mam ten odcień różu czy ten jaśniejszy ;D
    uwielbiam je ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest ten jaśniejszy chyba właśnie... :(

      Usuń
  5. Podziwiam Twój talent. Ja nawet jednym kolorem ni potrafie sobie pomalować dobrze paznokci haha :D
    Pazurki mi się kojarzą (nie wiem czemu) z arbuzem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super kolory - takie słoneczne idealne na lato

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie maczki sa na mojej chciejliście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny pomysł miałaś na te marmurki neonowe :D A cieniutkie pędzelki to by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Kochana dostałaś moje zgłoszenie do konkursu? ;) Bo moja poczta czasami robi psikusy i wiadomości gdzieś d=giną ;(

      Usuń
  9. fajne te marmurki neoniki :) szkoda, że ja mam zwykłe marmurki a nie neony :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te marmurkowe neonki, chyba szczególnie zielony. A zdobienie wyszło Ci bardzo fajnie i oczywiście zazdroszczę bliskości do morza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł i niesamowita precyzja. Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też sobie te pędzelki kupiłam i nie mogą się doczekać użycia, leżą sobie i się kurzą. Muszę je w końcu wziąć w obroty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zdobienie :). Większość aparatów zjada neony, tym sie nie przejmuj, ja zwykle naswietlam zdjęcie lampką :D albo zmieniam ustawienia w aparacie i podkrecam ich żywość :P
    Zdobienie super jak juz mówiłam, neonki na lato sa super, kiedys uwazałam za kicz :D szczerze, a dzis sama chętnie je noszę :). Mam ten zestaw pędzelkow :) fajne sa chociaz jestem na etapie odkrywania ich, narazie użyłam zaledwie może 3-4 :P sztuk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podświetlałam halogenem i nic :/

      Usuń
  14. śliczne paznokcie, dlaczego ja tak nie potrafie :) no i wygląd nowy! Ślicznie jest! Gorące buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie to wygląda :) Ja nie potrafię sama nic takiego zdziałać, więc maluję cały paznokieć jednym kolorem xD

    OdpowiedzUsuń
  16. mani kojarzy mi się z owocowym deserkiem - kiwi, truskawka i banan z bitą śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zielony i różowy są świetne ;) W połączeniu przypominają mi arbuza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podobają mi się marmurki, a na pedzelki i ja sie skusiłam i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne są te lakiery, nie mam jeszcze z takim efektem ;) Wyszły Ci pazurki w stylu reggae :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam żadnego marmurka jak na razie :D. Świetna kolekcja pędzli :). Ja posiadam pięć i żadnego jeszcze nie używałam :D.
    Manicure bardzo fajny :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Super połączenie i zdobienie :) pędzelków zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne marmurkowe pazurki ♥ muszę w końcu kupić te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdobienie jest po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. boskie lakiery, a wzorki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wzorki :D co za precyzja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem chyba jedną z niewielu dziewczyn, która nie miała ani jednego marmurka ^^ Jednak bardzo podoba mi się efekt, jaki dają one na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne pazurki! Muszę się zaopatrzyć w takie pędzelki do zdobień na tipsach... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach te neonki ;-) Świetne zdobienie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne są te neonki i Twoje zdobienie ;) mnie też ciężko uchwycić na zdjęciach neonki, ale robię telefonem, więc wiadomo marności straszne :( marmurki mam tylko dwa , ale zwyklaki szary i blado zielony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje zdjęcia robione rozwalającym się kompaktem, ale ciesze się, że chociaż taki jest, bo telefonem nie lubię zdjęć robić :/

      Usuń
  30. uwielbiam te marmurki, świetnie ci wyszło to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne, graficzne zdobienie :) Szkoda, że nie widać ich neonowości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ozdobiłaś paznokcie po prostu genialnie! rewelacyjny efekt, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  33. ale śliczne kolorki:))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Marmurki, pazurki, pędzelki... Nie wiem na co mam się gapić!!! Mam zeza w tym momencie >.<

    OdpowiedzUsuń
  35. Tia... aparaty lubią przekłamywać kolory - zwłaszcza neonowe :-) Ale pazurki wyszły super! Na lato idealne! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne te neonowe lemaxy :) podobają mi się i cały efekt, pędzelki równiezw oko wpadają :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy efekt :) jamajka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pędzle do zdobień i mi by się przydały. A mani ładnie skopiowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w celu "pędzelkowym" zajrzyj niebawem będą cienkie do wygrania ;)

      Usuń
  39. bardzo fajne zdobienie!
    ja coś nigdzie nie mogę trafić na te Lemaxy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje dostałam, ale najszybciej to na allegro można je znaleźć :)

      Usuń
  40. Świetne zdobienie zrobiłaś:) Mam chrapkę na lakiery z Lemax od kiedy wygrałam w rozdaniu brokatowy top coat z tej firmy, którego namiętnie używam przy każdym zdobieniu:))

    OdpowiedzUsuń
  41. O kurcze, ale mega te lakiery! Takie kiwi kolorowe :)) wiem coś o tym jak zdjęcia zjadają neony, mam fajne lakiery z Lovely tez mega neony, a na zdjeciach wyglądają na pudrowe :) jak używasz pędzelków do malowania lakierami? Wylewasz je na coś i wtedy dopiero nakładasz na paznokieć? Byłam dziś w hurtowni kosmetycznej i właśnie się zastanawiałam nad tymi pędzelkami o szerokich skówkach do paznokci, w końcu do wąskiego lakieru wsadzić się tego nie da, a wylewać za każdym razem byłoby mi szkoda :)) super wzorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak - wylewam kroplę lakieru (lub farbki akrylowej) na podkładkę i wtedy maczam pędzelek.

      Usuń
  42. Nawet jeśli Twój aparat przekłamuje kolory, to i tak lakiery wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Każdy paznokieć jest inaczej zrobiony :-) W efekcie pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
  44. no no - efekt jest super! szkoda, że ja nie mam takich zdolności :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne są te marmurki ;) fajne wesołe mani :D

    OdpowiedzUsuń
  46. chciałam je kupić, ale zapomniałam.. znów mi przypomniałaś ech :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger