6/27/2014

DIY plastry oczyszczające nos

Nos pełen czarnych kropek? Wągry nie pozwalają Ci patrzeć w lustro bez obaw? Biegniesz do drogerii po plastry oczyszczające? Zapomnij o tym!
Jest domowy sposób, który wykonasz w minutę, a jego cena to kilka groszy.
Wcześniej robiłam takie plastry z mleka i żelatyny, ale ich skuteczność mnie nie satysfakcjonowała.
grafika: stylowi.pl
Kiedy zobaczyłam film na YT u BargainPrincess byłam bardzo ciekawa i natychmiast pobiegłam do kuchni wypróbować plastry na swoim nosie.

Do wykonania plastrów potrzebujemy - białko z jaja kurzego i listek papieru toaletowego (chusteczki, serwetki). Ważne by była to tylko 1 cieniutka warstwa!!! Rozwarstwiamy papier!

Tego białka potrzeba naprawdę niewiele, więc podczas robienia jajecznicy/ciasta/naleśników itp. warto odlać ok. 1 łyżki białka. Ja zrobiłam z całego, a resztę wylałam. Żółtko wykorzystałam by zrobić kogel-mogel (omnomnom).

Białko należy lekko roztrzepać widelcem, by powstało troszkę piany.

Do aplikacji wykorzystałam silikonowy pędzelek kuchenny, ale można tez zrobić to palcami.

Kolejność nakładania:
- białko
- papierek (pamiętajcie 1 warstwa!)
- białko


Nadmiar suchego papieru delikatnie oberwałam. Potem pozostawiłam plaster do wyschnięcia - ok. 20 minut. Ściąganie oczywiście powoduje mały dyskomfort, no ale przecież o to chodzi - by wyciągnąć wągry.
I co najważniejsze - ten sposób działa! Poniżej macie wyciągniętych "przyjemniaczków" (jakby ktoś chciał zobaczyć dokładniej to klik w zdjęcie -wtedy się powiększy)


Po wszystkim nosek jest ładnie oczyszczony i do tego gładziutki jak pupcia niemowlaka.
Licząc, że na 1 plaster potrzebujemy ok.łyżkę białka i jeden rozwarstwiony listek papieru - cena za sztukę to kilka groszy. Żegnajcie drogeryjne plastry za kilka zł!
Uwielbiam takie pomysły!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I jeszcze mała informacja - od dziś znajdziecie mnie również na Instagramie!

Zapraszam! ;)

123 komentarze:

  1. oo, super sprawa! muszę skorzystać, bo sama mam z wągrami problem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten sposób,czasem z niego korzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! pierwszy raz czytam o takim sposobie na wągry... super, przetestuję go w niedługim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O żelatynie to czytałam, ale o białku nie. Wypróbuję przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Ty to masz piękne pomysły i dobrze wiedzieć o tej metodzie koniecznie sama musze jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, muszę wypróbować :D A może by tak nałożyć na całą twarz.... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam gdzieś ten sposób :) muszę wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy sposób, w wolnej chwili muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity pomysł, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem w szoku, muszę wypróbować przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, też spróbuję :-) Bo żelatyna średnio mnie zadowala.
    Aczkolwiek, nie wiem czy to na zdjęciach, czy niektóre z nich to nie włoski po prostu? Bo u mnie tak to wyglądało, a ja już zaczynałam się cieszyc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko tak na zdjęciu wyłapać -ale uwierz mi "brudy" wyciąga!

      Usuń
  12. musze koniecznie wypróbować, kiedyś próbowałam bodajże z mlekiem i żellatyną ale nic mi to nie dało

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę, pierwszy raz słyszę o takiej metodzie :). Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie muszę wypróbować ten patent! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę coś takiego i chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie wypróbuję ;) aż trudno uwierzyć, że może to być tak banalnie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem te najprostsze rozwiązania są najlepsze! :)

      Usuń
  17. nigdy bym nie wpadła na taki pomysł ;) muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię takie ciekawe pomysły! Ten chyba nawet już jutro wypróbuję :) Już mnie te wągry wkurzają, może w końcu się ich pozbędę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja słyszałam o żelatynie, ale nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja słyszałam o żelatynowej maseczce przeciwko wągrom !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale jak wspomniałam w poście -nie zadowala mnie efekt po jej zastosowaniu.

      Usuń
  21. SERIOOOOOO działa ?! Jutro robię!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja robię plasterki z żelatyny i mleka, ale strasznie śmierdzą :D Chętnie wypróbuję tego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ułaaa, nigdy nie słyszałam, ale super!! :d

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty no ale patent! muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze... na mnie żadne plastry nie działają, te czarne kropki na nosie doprowadzają mnie do szalu.
    Spróbuje tego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj -trzymam kciuki by zadziałało u Ciebie też :)

      Usuń
  26. ja lubię wersję z żelatyną, tej nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy pomysł, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o! Jaki fajny pomysł! Muszę wypróbować - wprawdzie nos mam czysty, ale na podbródku pełno tego i u córki również.

    OdpowiedzUsuń
  29. strasznie to wygląda na zdjęciach, ale jezeli jest skuteczne to na bank wyprobuje:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety -takie zabiegi raczej do cudownie fotogenicznych nie należą, ale ważne, że działają.

      Usuń
  30. Świetny sposób, zapisane jako do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie sprawdza się znowu mleko i żelatyna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spadlas mi z nieba,dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Tego patentu nie znałam, ale koniecznie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy sposób! przyznam się, że nigdy o nim nie słyszałam! jednak jajko jest dobre na wiele sposobów w naszej pielęgnacji! koniecznie wypróbuję ten sposób, aby oczyścić sobie nosek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ooooo jaaaa, ale genialny pomysł! :D muszę go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  37. O super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Plastrów nigdy nie kupowałam, ale klientki o nie non stop pytają :P mało gdzie można teraz je kupić, albo słabo się za nimi rozglądam. Ha ha.
    Świetny pomysł, sama wypróbuję bo efekt mnie zszokował :D

    OdpowiedzUsuń
  39. koniecznie muszę wypróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja zwykle kupuję płatki Mariona, ale może się kiedyś skuszę na domowe eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Już wypróbowałam i działa! Dzięki za pomysł ;) jak dobrze do Ciebie zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja nie używam żadnych płatków na nos ale robiłam kiedys takie okłady z żelatyny;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przy okazji tego zabiegu można skorzystać z żółtka jako maseczki ;P tylko nie trzymać go na twarzy długo, bo trudno schodzi, najlepiej iść pod prysznic a potem zmyć żółtko. W żółtku jest cała masa dobrych składników ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Koniecznie muszę wypróbować, super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wow! chyba pobawię się dziś w malego chemika w kuchni i zafunduję sobie takie cudo na nosek ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobrze wiedzieć :) na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  47. ale jaja ;d fajny sposób spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niezłe to to jest..
    Uwierz, że i my wypróbujemy, bo wągry to i nasz problem!

    OdpowiedzUsuń
  49. Super pomysł!:)
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  50. już wiem co jutro robię :D drogeryjne plastry mnie nie zadowoliły, wiec może jajku się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  51. zaskoczyłaś mnie tym przepisem, nie znałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zaintrygowałaś mnie tym pomysłem! Na pewno wypróbuję go w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nieco straszne... Choć ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  54. Muszę i ja wypróbować :) Nie znałam wcześniej tej metody.

    OdpowiedzUsuń
  55. o kurcze przekonalas mnie ;) musze wypróbowac to jest banalne ;) do wykonania, koniecznie muszę :) !

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne, domowe pomysły. Nie wiem dlaczego ludzie tak uparcie wierzą w skuteczność chemii i gotowych produktów. Producenci robią tak w balona nieświadomych klientów, którzy łykają dosłownie wszystko. Ja preferuje jedynie organiczne, naturalne bądź domowe kosmetyki w pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdrowe podejście - ja jeszcze niestety daje się omamiać reklamom.. :/

      Usuń
  57. Niestety u mnie to nie działa a wągry jak były tak są

    OdpowiedzUsuń
  58. Też o tym sposobie słyszałam, ale ostatnio też czytałam o żelatynie i mleku... Ciekawe który lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wyprobowałam! Jest zajebiste! :) lepsze niz zelatyna :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Właśnie lecę to wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  61. Super 👌 u mnie działa 👍

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger