4/13/2014

Tęczowy motyl

Chyba wytatuuję sobie tęczę, bo ostatnio dużo jej u mnie, ale cóż poradzić jak takie ładne lakiery się znalazły w moich zbiorach.

Tzw. "butterfly nail art" zmalowałam po raz drugi - kilka dni temu zrobiłam pierwsze - podobne, ale mąż stwierdził, że to naklejki, że nie ja malowałam..no to co? To zakład! I zmalowałam jeszcze raz - i zakład wygrany! Ha! Nie zakładaj się chłopie z lakieromaniaczką!


Wiem, że perfekcyjnie nie jest, ale ani Perfekcyjna Panią Domu nie jestem, ani zdolności nie mam jak Mistrz Leonardo. Maluję jak umiem.

Najpierw metodą "na byle jak" pomalowałam paznokcie kolorowymi lakierami, tj.:
- LookEVER #43
- DENESY żółty
- no name różowy

Wszystkie dostaniecie w sklepie ewaija.pl

Następnie pokryłam całość Holo Topem Colour Alike



Kolejny etap to czarna farbka akrylowa.



I jeszcze kropeczki białą.
Jak ktoś nie posiada farbek akrylowych, to czarny i biały lakier do paznokci też się sprawdzą.


Na koniec top coat - u mnie jest to Golden Rose Gel Look Superior Gloss&Plump.
I gotowe.


Chciałam jeszcze zrobić zdjęcia w słońcu, bo to główny zamysł tego zdobienia. Ale słońce zrobiło mi psikusa i schowało się za chmurami. Mam nadzieję, że jutro choć na chwilę się pojawi i uda mi się cyknąć fotki.
Póki co zostawiam Was ze zdjęciami w naturalnym, pochmurnym świetle oraz przy sztucznym świetle.









Jutro ważny dla mnie dzień - trzymajcie kciuki.

                                                                                                       Monika

150 komentarzy:

  1. Uważam, że są genialne. Bardzo mi się podobają i takich jeszcze nigdy nie widziałam :D. Gratuluję wygrania zakładu ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to wygląda :) Podoba mi się ta holograficzna "podstawa" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to nie jest perfekcyjnie, to ja mam fioletowe oczy! :P CUDO! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdobienie <3 Teraz wygląda przepięknie a co dopiero w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ci zazdroszczę zdolności
    piękna ta tęcza na Twoich pazurkach !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne. Bardzo lubię ten motyw. Chodzi za mną od dawna, ale jakoś tak ciągle nie mogę się za niego zabrać.. Może w koncu się zmotywuję.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne! Sama bym takie chciała:)

    Kasieńka

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawie to wygląda, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super Ci wyszło:) naprawdę efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudoo! :) Wygląda to na prosty malunek, ale mogę się założyć, że taki nie jest ;p Szczególnie dla kogoś takiego jak ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne mani. Pogratulować zdolności:)
    I trzymam kciuki za jutrzejszy dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczy mi się świecą! Zrobienie jest niesamowite! I zniewala na łopatki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem a cb pierwszy raz ale bardzo mi sIę tutaj podoba. Niewykluczone że jeszcze wpadnę :)
    Byłoby fajnie gdybyś wpadła, za każdy komentarz bd mega wdzięczna truskawkowamini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł, wyszło świetnie. Gdybym tylko ja miała tyle cierpliwości...ehh

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zawsze mam zamiar zrobic takie zdobienie i jakoś nigdy nie mogę zrobic :D a twoja wersja jest piekna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne ale nie wiem czemu mi bardziej to przypomina platki kwiatow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwe arcydzieło, gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja, mogę się zachwycać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kciuki będą a motyl cudny :) z początku myślałam że wszystkie lakiery to holo ale potem pomyślałam pewnie holo top :) i doczytałam poniżej że jednak holo :) też go dziś użyłam :D tak to jest już z chłopami hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. A wiesz, ja nie mam holo topu, ale mam holosika co jest niemalze przezroczysty i wlasnie dzis uzylam go jak holo top :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie ♥ A kciuki oczywiście trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale boskie! Uzyskałaś nieziemski efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne naprawdę małe arcydzieło ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie Ci to wyszło! Ja się zabieram tak długo już za podobne zdobienie, może to mnie zmotywuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne jak zwykle :)) może oddasz mi ciutkę talentu?? tak ino ino :))

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie zmalowałaś, tęcza jest cudowna a całe zdobienie mnie tak ujęło że sama spróbuje takowe zmalować:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na moje jest bardzo wporządku ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, jestem pod wrażeniem - naprawdę manicure zrobił na mnie piorunujące wrażenie. Super! :)
    Zapraszam do siebie na świąteczne przygotowania, może akurat coś zainspiruje ;)
    http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/babka-wielkanocna/
    http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/jajka-faszerowane-na-wielkanoc/

    OdpowiedzUsuń
  29. ale przepiękne! ♥ muszę u siebie takie zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie wiosenne mani, nie rozumiem jak mąż mógł nie wierzyć, że to nie Ty, on chyba nie wie do czego Ty jesteś zdolna! :D A kciuki jak karzesz tak trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czuję się zainspirowana :) Będę musiała zrobić coś podobnego. W ogóle to dzięki temu wpisowi, dotarłam na stronę ewaija.pl. Mają ciekawy asortyment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że mogłam pokazać Ci tą stronę :)

      Usuń
  32. Przecudne :3 bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem zauroczona tym Holo Topem z Colour Alike! Jest idealnym dopełnieniem tego mani :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bombowe! jesteś taka zdolniacha, ze o jeju! :) I gratulacje wygranego zakładu! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudnie Ci wyszły te motylki ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. fantastyczne paznokcie, aż oczy wytrzeszczyłam, super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne! W życiu by mi takie nie wyszły... *-*

    OdpowiedzUsuń
  38. niesamowite, no po prostu cudowne...

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyszło rewelacyjnie! Był bez szans zakładając się z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Efekt końcowy świetny, pięknie to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie bądź taka skromna - wyszło Ci doskonale wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. przepiękne!!!!!
    jak nie jest perfekcyjnie, jest. cudne paznokcie, mega podoba mi się to zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne ! ;) i bardzo kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie ładne ! ; )) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  45. Efekt koncowy jest bombowy!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne paznokcie! Super inspiracja! Może się skuszę na takie na święta :) obserwuję! jeżeli masz ochotę zapraszam do siebie i życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  47. P I Ę K N E ! ! ! Pozwól, ze odgapię...

    OdpowiedzUsuń
  48. Nic dodać, nic ująć. Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  49. Misterna praca... bardzo ładnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale przepięknie wygląda! "Nie zakładaj się chłopie z lakieromaniaczką" haha true :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo mi się podoba to zdobienie, jest niesamowicie urocze i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger