3/21/2013

Jak zrobić bezpośredni link do posta

Wczoraj sporo osób stwierdziło, że nie wie jak zrobić bezpośredni link do posta na Facebook, więc postanowiłam, że pomogę.
Mam nadzieję, że moja krótka instrukcja będzie jasna i zrozumiała.


Wszystko pokaże na przykładzie jednego z moich postów zamieszczonych na FanPage na Facebook /przy okazji zapraszam do polubienia ;) /

1. Znajdujemy post do którego chcemy mieć link bezpośredni

2. Pod napisem kto dodał post (na obrazku jest to mixoflife) jest informacja kiedy został post dodany ( na obrazku jako: 17godzin temu)



3. Klikamy na tą informację kiedy post został dodany i zostajemy przeniesieni bezpośrednio do tego posta. Wystarczy skopiować link z okna adresu:


I mamy gotowy link bez pośredni.
W przypadku pokazanego na obrazkach posta jest to:
http://www.facebook.com/mixoflife/posts/285503508247210


Mam nadzieję, że ta informacja przyda się Wam w przyszłości.


                                                                                      Monika


17 komentarzy:

  1. przydała się informacja :) miałam z tym kłopot ;)))

    dziękuję :****

    OdpowiedzUsuń
  2. co prawda znam ten sposób, ale na pewno wielu osobom się on przyda. jak już poruszamy temat fanpage'a na FB, to mam pytanie: dodając link do postu (czy to z fanpage'a, czy konta prywatnego), jako miniaturka wyskakują mi cztery obrazki do wyboru - awatar + 3 z paska bocznego. nie można wybrać obrazka z notki, do której wklejam link. masz na to jakiś sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też często wyskakuje tak i jeśli wśród nich jest fotka z notki to ją dodaję, a jeśli nie ma to tylko avatar. Ewentualnie jeśli koniecznie chcę mieć zdjęcie -to wstawiam wybrane zdjęcie wraz z linkiem do posta. Innego sposobu nie znam :(

      Usuń
    2. też tak robię, ale to jest bardzo wkurzające, mam tak już od miesiąca... :(

      Usuń
    3. nie martwcie się, ja mam dokładnie tak samo :(

      Usuń
  3. Miałam z tym spory problem kiedyś, a potem jakoś przypadkiem odkryłam sposób ;) Ale wiem, że wielu osobom się przyda, więc fajnie, że o tym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam nawet, ze tak można ;)
    Ale dzięki Tobie już wiem, ba, i wiem jak to wykorzystać do tego! ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydany poradnik i przystępnie wyjaśnione ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, z nieba mi spadłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawde bardzo dobrze ze ktos prowadzi tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Jakie to proste! Szukam tego od dłuuugiego czasu. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiesz jak bardzo mi pomogłaś, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny wpis! Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger