2/01/2013

A gdyby tak...Podsumoanie projektu Changes of Weather

Changes of Weather to kolejny projekt, w którym brałam udział. Kamila zapragnęła byśmy zainspirowały się pogodą. Przyznam szczerze -projekt do łatwych nie należał.

Wszystkie prace możecie zobaczyć klikając w obrazek:


A teraz czas na podsumowanie moich zdobień. (Klikając w obrazki zostaniecie przeniesione do odpowiedniego posta)

1. Deszcz


Nieudolne parasolki i krople padającego deszczu.

2. Śnieg


Matowe śnieżynki.

3. Słoneczne niebo


Tak -dobrze widzicie -to jest to samo marble, co w poprzednim projekcie, bo akurat oba się zbiegły w jednym tygodni i postanowiłam je połączyć.

4. Burza


Do stu piorunów! :D

5. Zachmurzenie


Większości kojarzyło się z letnim niebem - przecież latem też może być zachmurzenie -nie?? ;)

6. Mgła


Czyli co autor miał na myśli...


I to koniec. Teraz najbliższy projekt, w którym wezmę udział, to mój projekt Kontynenty - jeszcze dziś i jutro przyjmuję zapisy KLIK

A z projektu Changes of Weather, które z moich zdobień podobało Wam się najbardziej?

                                                                                        Monika

17 komentarzy:

  1. Burza najlepsza, naprawdę jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebo i mgła- coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżynki i chmurki są przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Burza jest najlepsza! Śnieżynki urocze :) Projekt kontynenty, brzmi calkiem ciekawie :) z chęcią wzielabym udzial, ale nie mam ładnych paznokci i mam mimo stosowania roznych specyfików sucha skore na rekach, wiec brzydko to wyglada :(
    Ps. zapraszam Cie do mojego nowego bloga http://huntingforabetterlife.blogspot.com
    metal i ja będzie off :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem fanka sloneczneg nievba i sposobu w jaki to wykonalas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie snieg i burza sa moimi faworytami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz, że mi się najbardziej podobają chmurki <3 wszystkie zdobienia świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoneczne niebo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śnieg podoba mi się najbardziej :) świetnie sobie poradziłaś z tymi wyzwaniami

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger