8/22/2012

Projekt renowacja paznokci

Stan moich paznokci jest w tym momencie opłakany. Przez chwile byłam załamana, jednak w nieszczęściach trzeba szukać tych dobrych stron. Tak było i u mnie -stwierdziłam, ze skoro takie są będę mogła pokazać Wam ich odbudowę krok po kroku.

Przy okazji przetestuję moich małych wspomagaczy:


1. Oliwka Silcare


2. Preparat do usuwania skórek Mollon Medic

3. Multiwitaminowa odżywka do paznokci BIOGENA (dostałam ja wraz z pierwszym pudełkiem Shinybox)


4. Odżywka do paznokci z olejkiem z alg PALOMA


5. IsaDora Wonder Care nail spa
6. IsaDora Wonder Nail extra long lasting SECOND NAIL


Dziś fotki paznokci nie będzie - pojawi się w kolejnej odsłonie projektu - wersja "przed" i "po".

A może dodatkowo Wy mi polecicie jakieś domowe zabiegi poprawiające stan paznokci???

                                                                                  Monika

11 komentarzy:

  1. Domowych sposobów nie znam, ale ostatnio przechodziłam przez to samo. Mi pomogło Regenerum, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wczoraj widziałam tego reklamę w TV - jak mi moje "wspomagacze" nie pomogą pomyślę nad Regenerum właśnie :)

      Usuń
  2. Stan moich też paznokci też jest opłakany :( A na dodatek zawsze trafiam na nie pomagające odżywki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pazury również potrzebują pomocy. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A też muszę się zabrać za moje paznokcie, bo jak dotąd nic im nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj widzę, że nie tylko ja mam problem paznokciowy!
    Za tydzień pojawi się pierwsza relacja z odbudowy -może uda Nam się znaleźć dobry sposób na ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam Regenerum i odżywkę diamentową z Eveline :)

    + Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje paznokcie też wołają o pomstę do nieba, więc chętnie poczytam, jaki wyjdzie wynik Twoich testów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też by się przydała taka renowacja :P Są strasznie słabe ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam Ci eveline 8w1 albo nail tek jedyne produkty ktore mi pomogly :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje się łamią i dlatego utwardzam je jedwabiem:))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger