8/20/2012

Peeling cukrowy do ciała Hean Natura

Jestem maniaczką peelingową a tym razem w moje ręce wpadł peeling cukrowy do ciała Slim no limit Hean Natura.

peeling ujędrniający, ujędrnianie, ścieracz


Ma rewelacyjny zapach! Taki idealny na lato - cytrusowy (limonka), orzeźwiający. Zima wolę "cieplejsze" klimaty, ale ten jest wprost stworzony by go używać latem!
Ma konsystencję gęstego kisielu, nie spływa z ręki. 
Wyraźnie wyczuwalne drobinki świetnie "odwalają swoja robotę" ;) - skóra jest oczyszczona, miękka, złuszczona. Dobrze usuwa martwy naskórek, idealnie przygotowuje skórę do balsamowania. Nie polecam go do twarzy, bo wiadomo, że twarz potrzebuje czegoś delikatniejszego.

Nie podrażnia i nie uczula.

Producent informuje, że  jest to preparat ujędrniający - ja póki co takiego efektu nie zauważyłam, a zostało mi mniej niż połowa opakowania.

Mały minus to zamknięcie - trzeba włożyć trochę energii by otworzyć opakowanie pod prysznicem.

Jest bardzo wydajny i dodatkowo ma niska cenę - ok.10zł za 200ml


cukrowy peeling, peeling ścieracz, ujędrnianie, dobry peeling


peeling wygląda, na ręku,


Czy kupię kolejne opakowania??? Hmmm... jako, że mam ciekawską naturę i lubię odkrywać ciągle coś nowego - kupię go tylko wtedy, gdy nie będzie nic innego, co mnie zainteresuje.

                                                                                Monika

1 komentarz:

  1. Swego czasu używałam z ich firmy peelingu, takiego niebieskiego- nie pamiętam już na co miał działać, ale jakoś niestety na kolana mnie nie powalił. Myślę, że ten cukrowy też muszę spróbować skoro polecasz;)

    Obserwuję:)

    w wolnej chwili zapraszam Cię do siebie, może coś Cię zainteresuje:)

    http://przetestujezaopiniujeocenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger