8/01/2012

Nowe w mojej kosmetyczce + paczucha


Wpadłam dziś do Biedronki dosłownie na moment, ale jak zobaczyłam lakiery z Bell - seria Air Flow -nie mogłam się oprzeć i kupiłam niebieski 08, chociaż obiecałam sobie, że z niebieskimi trochę przystopuję, bo ich mam najwięcej, ale tego koloru nie mogłam nie mieć!
lakier bell z biedronki, air, air flow, niebieski lakier, blue


Na paznokciu prezentuje się tak (dwie warstwy):



W mojej Biedronce był jeszcze kolor szary i przygaszony miętowy, jednak jakoś mnie skusiły.

Kolejną nowością w kosmetyczce jest letni zapach - Puma Yellow

puma perfuma, perfuma

Dawno zapachu Pumy nie miałam a że ten wpadł okazyjnie, więc chętnie go zużyję -zwłaszcza, że zapach już mi się podoba.

Wielka radochę sprawiła mi Karolina :*
Oto, co znalazłam w paczce od niej :

kosmetyki prezent, góra kosmetyków, kosmetyki kolorowe

Masa kosmetyków oraz ciekawa bransoletka. Sama nie dam rady wszystkiego zużyć, ale znalazłam już chętną, która mi w tym pomoże ;)

                                                                  Monika

5 komentarzy:

  1. teraz wszyscy polecają biedronke i promocje kosmetyczne w niej więc i ja się jutro wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja tez się jeszcze jutro wybieram, bo dziś to tak na szybko był zakup, bo nie miałam czasu.

      Usuń
  2. Paczuszka bogata - tylko pozazdrościć:))) Ja już mam dwa lakierki niebieskie i wystarczy więc do Biedronki się nie wybiorę:))) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusia - wybierz się - może coś Ci jednak wpadnie w oko??? Poza lakierami jest naprawdę masa kosmetyków w całkiem miłych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny ten lakier! Takie promocje w Biedronce a ja nie mam kasy :( może następnym razem się uda... Zapraszam do mnie, ja też jestem początkująca na bloggerze :) http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger