8/21/2012

Inspired by The Disney Princess - Mulan

Mulan disney


Troszkę opóźniona, bo projekt Mulan zakończył się w niedzielę, jednak nie wiedziałam czy w ogóle dodam tą inspirację.
Powód??? Wygląd moich paznokci... Podczas urlopu jedną z "rozrywek" były wykopki, a po nich moje paznokcie były koszmarne, więc postanowiłam je obciąć.

Myśląc nad stylizacją inspirowaną Mulan wiedziałam, że musi to być coś prostego, oto efekt jaki pojawił się na moich paznokciach:
mulan na paznokciach, żółty lakier,

Zainspirowały mnie kolory ubrania, mani proste ale w letnich kolorach! :)

Teraz czas na Pocahontas :)


                                                                               Monika

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolory :) Szkoda że musiałaś obciąć paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Ale na szczęście paznokcie szybko mi rosną :)

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger