8/03/2012

Inspired by The Disney Princess - Jasmine 30.07-.05.08

księżniczka, alladyn, księżniczka Disney



Z księżniczki Jasmine zainspirowały mnie jej włosy i ubranie.
Oto, co powstało z tej interpretacji na moich paznokciach:

paznokcie inspirowane, projekt, Disney księżniczka, Jasmine,miętowe, miętowy lakier do paznokci


Palec serdeczny pomalowałam na czarno, a na brzegu zrobiłam granatową kreseczkę.
Reszta paznokci została pomalowana na kolor miętowy + czarny skos.

Użyte lakiery:

lakiery do paznokci, gorgeous nail.beautyful nail,

MySecret 148 MINT
Mollon Cosmetics design nr 4
Bell Air Flow 08

Chciałabym się jeszcze nauczyć robić zdjęcia paznokciom...

                                                                                               Monika

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło. Uwielbiam kolor miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    To mój pierwszy taki projekt. Mam już ciekawy pomysł na kolejną Księżniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że bardzo fajnie wyszło:)

    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba zestawienie kolorów, a zdjęcia są ok ważne, że nie są rozmazane i widać wszystko co trzeba:)
    Twój blog się dobrze zapowiada więc zostaję :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger