7/09/2017

REALAC Neon Collection

Macie już dość szarości za oknem? W Waszej głowie tkwi tęsknota za soczystymi barwami?
Ten post jest dla Was! REALAC przygotował kolekcję neonów w iście wakacyjnym klimacie!



24 czerwca miałam okazję pojechać do siedziby Eurofashion w Pruszczu Gdańskim na pokaz neonowej kolekcji lakierów REALAC. Jak poprzednio zostałyśmy bardzo mile przyjęte, a soczyste kolory opanowały ten dzień.


Jak te sroczki chwyciłyśmy za lakiery! A było w czym wybierać! W Neonowej kolekcji znalazły się:


#52 Take Me Orange


#71 Take Me Green

#47 Take Me Yellow

#15 Magnetism


#11 Neon Pink


#09 Hot Red


Po chwili okazało się, że większość wybrała #11 Neon Pink - zawładnął on naszymi sercami (i paznokciami!). Zdecydowanie jest to hit tej kolekcji!
Niestety na zdjęciach bardzo ciężko uchwycić tą ich "neonowość", ale musicie mi wierzyć na słowo - na żywo jest efekt "wow"!

Od lewej: 09,11,15,47,71,52

Miałyśmy jeszcze możliwość poznania ozdób - drobinek Diamond oraz naklejek wodnych. Kolorów drobinek, wzorów naklejek jest całkiem spory wybór, a oczy uśmiechają się przy coraz to kolejnym.






W paczce znalazłyśmy także kolory podstawowe #01 White i #02 Black, z których mam ochotę nauczyć się wreszcie efektu marmuru na paznokciach. Póki co na wzorniku pierwsza moja próba:




I jeszcze zdjęcia potwierdzające, że #11 Neon Pink zawojował ten dzień



Dziękuję REALAC za fantastyczne spotkanie!
Część zdjęć jest mojego autorstwa, a częśc pochodzi z albumu Realac -  jeśli chcecie zobaczyć więcej neonowych fotek z tego dnia - zapraszam na TU.


24 komentarze:

  1. Bo neony czasem ciężko uchwycić :p Mój aparat ma z neonami to samo :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być świetnie :) Czekam na moje neonki i biorę w obroty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Neonki są trudne do sfotografowania niestety, ale na paznokciach wyglądają cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak - na żywo kolor mega, a na zdjęciach taki zgaszony :/

      Usuń
  4. Nie znam marki niestety, ale kolorki cudne.

    Do EF na szkolenie też nie raz chciałam się wybrać, ale niestety nie ma jak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie na tą chwilę to najlepsza marka hybryd! Polecam!

      Usuń
  5. Te neony na pewno jeszcze lepiej wyglądają na żywo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ze słomkami :) Marmurek muszę spróbować w końcu zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te neonki :D Pozdrawiam i miłego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie szarość za oknem to już za dużo! u mnie również barwne kolorki semilaca :d

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie kolorki PROnail :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt marmurkowy wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki ale kolory rewelacyjne! Aż człowiek sie uśmiecha :) Uwielbiam neony, a efekt marmuru jest bardzo intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest ten Twój marmurek! I super zdjęcia ze słomkami :D <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger