wtorek, 28 marca 2017

Montibello - podsumowanie testów

Przyszedł czas na podsumowanie akcji testowania kosmetyków Montibello zorganizowanej za pośrednictwem Face&Look. Cieszę się, że w testach mogły wziąć udział nie tylko blogerki, ale również ich czytelniczki. Tym razem była okazja poznania 3 kosmetyków - peelingu do twarzy, kremu pielęgnacyjnego oraz kremu antycellulitowego.




FACIAL ESSENTIALS REVITALISING FACIAL SCRUB


Oczyszcza głęboko skórę, usuwając komórki będące w trakcie złuszczania się i pozostawia skórę miękką, świetlistą i gładką.
Peeling całkowicie spełnił oczekiwania 92% testujących.
Jego zapach bardzo podoba się 54%., konsystencja – aż 92%.
Z pojemności zadowolonych jest 73%. testujących, opakowanie zewnętrzne odpowiada wszystkim testującym.
35% na pewno kupi produkt w przyszłości, 46% – raczej, 65% zdecydowanie poleci go swojej przyjaciółce.
73% testujących byłoby w stanie wydać na niego od 40 do 60 zł, 23% od 61 do 80 zł, a 4% powyżej 80 zł.


GENUINE CELL ANTI-WRINKLE COMFORT CREAM SPF 15


Pielęgnacyjny krem przeciwzmarszczkowy o zmysłowej konsystencji, bardzo delikatny i nawilżający.
Produkt spełnił oczekiwania 91% testujących.
Jego zapach zachwycił 67%, zaś konsystencja odpowiada 94%.
Pojemność spodobała się 76%, a opakowanie zewnętrzne 82%.
88% testujących rozważa ponowne kupno produktu, 82% zdecydowanie poleci go swojej przyjaciółce.
21% jest gotowe zapłacić za niego od 40 do 60 zł, 24% – od 61 do 80 zł, 36%– od 81 do 120 zł, 15% – od 121 do 150 zł, zaś 3% – powyżej 150 zł.


 BODYSLIM REMODELLING NEUROCREAM


Neurokosmetyczny krem antycellulitowy wyszczuplający i odprowadzający płyny, zapobiega efektowi jo-jo.
Zapach produktu spodobał się wszystkim testującym, w tym 54% bardzo.
Jego konsystencja odpowiada 96%, zaś pojemność 97%.
Opakowanie podoba się 92% testujących (w tym ponad połowie bardzo).
35% na pewno kupi kosmetyk ponownie, a 38% raczej to rozważy.
54% zdecydowanie poleci produkt swojej przyjaciółce, 35% prawdopodobnie.
38% jest za niego gotowe zapłacić od 40 do 60 zł, 27% – od 61 do 80 zł, 19% – od 81 do 120 zł, 12% – od 121 do 150 zł, a 4% byłoby gotowe wydać na niego ponad 150 zł.


Bardzo się cieszę, że kosmetyki spodobały się osobom wybranym przeze mnie do testów. W odpowiedziach mailowych otrzymałam m.in. takie opinie:

"
Wrażenia mega pozytywne. Serio, w reszcie znalazłam moją markę:) Krem jest obłędny, znalazłam w reszcie mój ukochany i nie zmienię go na pewno. Doskonale się dogaduje z moją skórą:) Wielkie dzięki za wybranie właśnie mnie, bo dzięki temu mam swój ulubiony świetny krem:*" Anna

"Jestem zachwycona. Wiem już, że nie szkoda wydać kasę na ten peeling.
Dziękuję za możliwość przetestowania kosmetyku." Sylwia

"Jestem nim zachwycona, używałam innych produktów antycellulitowych i widzę dużą różnicę w różnych kwestiach, zapachu, konsystencji która jest idealna, kremowa." Magdalena


Oby więcej takich akcji!

4 komentarze:

  1. nie znam firmy ! nawet o niej nie słyszałam

    Miłego i słonecznego dnia ;)

    Kolorowej i udanej środy ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma nie bardzo mnie ciekawi, a o samej akcji słyszałam trochę niepochlebnych opinii (ze względu na organizację) :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej firmie, a tu proszę - takie ciekawe kosmetyki! :) Scrub do twarzy mnie zaciekawił. Czegoś takiego potrzebuję. Może w przypadku mojej wrażliwej cery by się sprawdził.
    Pozdrowionka serdeczne i... do zobaczenie na Meet Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na cellulit sama bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.