1/22/2016

Spotkanie Blogerek w Słupsku

Na Insta i fanpage wrzuciłam zdjęcia, z których mogliście się dowiedzieć, że ostatnia sobota upłynęła mi pod znakiem blogerskiego spotkania. Czas zdradzić nieco więcej szczegółów.


Zaczęło się jakiś czas temu od zaproszenia na owe spotkanie od Magdy. A potem już tylko zaklepanie dnia wolnego w pracy i można było wypatrywać 16 stycznia. To była moja pierwsza wizyta w Słupsku, ale nie ostatnia, gdyż miejsce spotkania było na tyle urokliwe, że już wiem, ze wrócę tam na pewno. Może jakiś majowy weekend? Punktem obowiązkowym będzie Herbaciarnia w Spichlerzu, gdzie miałyśmy okazję być. Długa lista przepysznych herbat, wyborne ciasta - to tylko część z oferty. sama skusiłam się na herbatkę "Perła Orientu" - cudowny mix owoców, na tyle słodki, że ja - osoba, która herbatę MUSI mieć słodką - nie dodałam ani grama cukru. Myślę, że w wersji mrożonej latem była by idealna - żałuję, że sobie takiej herbatki nie kupiłam do domu. Zapewne nadrobię to przy mojej wycieczce.


Ale wróćmy do spotkania! Zebrało się nas 12, a głównym celem było zebranie karmy i koców dla Schroniska dla zwierząt w Słupsku. Bagażnik auta był załadowany i w trakcie spotkania grupa przedstawicielek zawiozła wszystko do schroniska. Oby więcej takich akcji!



Herbatki, kawki, ciasteczka i karma. A do tego rozmowy, rozmowy, rozmowy. Na tematy blogowe i nie tylko. Był tez makijaż, wykonany przez Martynę z bloga. Tym razem to ja miałam przyjemność być malowaną. Efekt bardzo mi się spodobał - w kilka minut Martyna dokonała wręcz cudu.


A do domu wróciłam z torbą dobroci od sponsorów, wśród których byli: Verona Cosmetics, A-Z Medica, Dermaglin, Revitalash, Nanshy Polska.


Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Ja to najbardziej zazdroszczę spotkania z Madzikiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością było super, ja uwielbiam takie spotkania
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło było was poznać :) Oby więcej takich spotkań no i do zobaczenia w Gdyni :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa z takimi spotkaniami ;) Pewnie jest bardzo miło poznać za żywo koleżanki blogerki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę spotkania :D

    mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oby więcej takich miłych spotkań:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że spotkanie udane. ;] Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger