4/19/2015

Jesteśmy wzorem do naśladowania!

Dziś z gościem specjalnym, z moim Mężem, z moją drugą połówką. Z osobą, z którą łączy mnie duchowa więź, z którą chcę dzielić moje życie.
Świadoma jestem również tego, że być może gdzieś w świecie istnieje również osoba, z którą łączy mnie więź genetyczna, dla której moje imię brzmi "życie".
Mój bliźniak genetyczny. Rejestrując się w bazie DKMS, możemy uratować czyjeś istnienie.


Co z tym ma wspólnego wzór namalowany na paznokciach?
Otóż ma popularyzować symbol walki z rakiem krwi zwiększający ogólną świadomość zachorowalności i dawstwa szpiku, oraz oczywiście zachęcić do rejestracji w bazie dawców Fundacji DKMS Polska.
Akcje wspierają producenci lakierów do paznokci - ASTOR, Sally Hansen, Rimmel, Miss Sporty oraz Manhattan. Każdy 1% ze sprzedaży lakierów przekazywany jest na Fundacje DKMS.
Kupując lakiery - pomagamy!

Informacje o akcji warto przekazywać jak największej ilości osób. Rejestrujmy się w bazie dawców. Tak niewiele trzeba, by pomóc komuś wrócić do zdrowia.

My popieramy akcję obydwoje, dlatego też dziś nawet Jarkowe paznokcie ozdobił Wzór Do Naśladowania!




Na Jarka paznokciach znalazł się lakier ASTOR 503 In a Mountain Chalet, na moich ASTOR 201 Before Sunrise.




Więcej informacji o akcji znajdziecie na stronie: http://www.wzordonasladowania.pl/


Pozdrawiamy! Monika i Jarek

18 komentarzy:

  1. Wow! No proszę! To już drugie męskie paznokcie które oglądam w akcji wzór do naśladowania ;) Brawo dla Was obojga !

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wierzę, że się zgodził ;) Brawa dla Was !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. niespotykane żeby mężczyzna pozwolił sobie na pomalowanie paznokci ;p

    Akcja bardzo fajna i potrzebna. Ja niestety ze względu na chorobę immunologiczną nie mogę istnieć w bazie dawców szpików, ale jeśli tylko ktoś ma taką możliwość to myślę, że powinien wykorzystać tę wspaniałą możliwość. (Chociaż wiem, że niektórzy twierdzą, że bycie w bazie dawców ogranicza, ze względu chociażby informowania o dłuższych wyjazdach itd.).

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo dla męża za odwagę i dla was obojga za wzięcie udziału w akcji

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, podziwiam męża :) Inicjatywę jak najbardziej popieram. W bazie dkms jestem już od jakiegoś czasu, na szczęście mój bliźniak jest zdrowy (i oby tak zostało).

    OdpowiedzUsuń
  6. brawa dla Jarka! : ) No i wg mnei to najlepsza akcja jaka jest w blogosferze : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawa dla Jarka, dla Was oboje !
    Popieram :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna akcja!!!

    Mój po moim zakupie lakieru ILNP też pomalował sobie pazurki jak mu powiedziałam, że to najdroższy lakier jaki kupiłam :) zostałam w szoku, szczegòlnie że gdy ja maluje paznokcie to bardzo mu to przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już od kilku lat jestem w bazie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję umiejętności przekonania męża do takiej aktywności jak pomalowania paznokci :) co do akcji - gratuluję już jesteście bohaterami

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna akcja :o)

    I Gratulacje dla Ciebie i dla Męża :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. super akcja! :) już nie mówiąc o tym, że facet dał sobie pomalować paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała akcja, i Wasze zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, że też dołączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem w DKMS już któryś rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem w DKMS już któryś rok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że udało Ci się namówić do akcji faceta ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger