środa, 31 lipca 2013

Testuję z Creative Magazine - wyprawka dla siostrzenicy

Królewska Rodzina ma już swoje "Royal Baby", nasza czeka na przyjście na świat mojej siostrzenicy. To już we wrześniu!

Małe dziecko to niemałe wydatki - smoczki, butelki, pieluszki, zasypki - wszystko jest absolutnie niezbędne.
Godziny spędzone na zakupach, paragony oznajmiające, że nasz portfel powoli zaczyna świecić pustkami. Szczęśliwi rodzice, z pomocą dziadków, cioć, wujków, przyjaciół i nieprzyjaciół powoli zapełniają swój dom dziecięcymi akcesoriami.
Potomek pojawia się wreszcie na świecie i ...?
I teraz zastanów się matko i ojcze co mu będzie odpowiadało. Co go uczuli a co sprawi, że dziecko będzie szczęśliwe, piękne i pachnące?
Tego nikt nie jest w stanie przewidzieć. Trzeba testować, dobierać, trzeba powoli robić rozeznanie co dziecku odpowiada.

A skoro testować - to kiedy zobaczyłam, że Creative Magazine poszukuje blogerek w dwupaku zgłosiłam się z myślą o mojej ciężarnej siostrze. Nasza kandydatura została zaakceptowana i tak oto pojawiła się paczka z akcesoriami dziecięcymi do testów.


A co w niej?

- 3 miniatury Sudocremu
- po 5 próbek Ziaja - Ziajka krem do pielęgnacji dzieci i niemowląt oraz Ziajka - kremowy olejek myjący dla dzieci na ciemieniuchę
- 10 próbek Emolium emusja do kąpieli
- 3 szt. Pampersów rozm. 1
- 3 opakowania chusteczek pielęgnacyjnych Pampers 12szt.
- 3 smoczki AVENT







Co o zawartości sądzi moja siostra?

"Bardzo cieszę się z otrzymania tych rzeczy. Przy pierwszym dziecku byłam zadowolona z pieluszek i chusteczek Pampers, Sudocrem również oceniam bardzo wysoko -  to pierwszy krem jaki przychodzi mi zawsze na myśl w związku z pielęgnacją dziecka.
Nowością są dla mnie Ziajki (choć już słyszałam o nic nie raz, jednak sama nie miałam okazji wypróbować) oraz Emolium.
Smoczków z Avent również nie używałam przy pierwszym dziecku, jednak butelki uważam za bardzo dobre -mam nadzieję, że i takowymi okażą się smoczki.
Ostateczną opinię o tych produktach będę miała dopiero jak Zuzia pojawi się na świecie, bo teraz nie jestem w stanie powiedzieć co jej będzie odpowiadało, niemniej jednak dziękuję Creative Magazine za możliwość testowania."

I ja dziękuję Creative Magazine, że mogłam sprawić siostrze odrobinę radości.



                                                                                             Monika

37 komentarzy:

  1. świetną paczuszkę otrzymałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, przydatne rzeczy dostałyście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie produkty zawsze sie przydadzą :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna paczka dla przyszłej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to miłego testowania dla siostrzenicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczuszka :) Fajnie wyglądają te mini Sudocremy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaźna paczka :) Dzidziuś też powinien być zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczuszka :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna mini wyprawka.
    Szkoda, że nie w większych opakowaniach te kosmetyki .... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sudocrem jest fantastyczny nie tylko dla dzieci :) świetnie goi oparzenia i w ogóle jest bardzo uniwersalny !

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna paczuszka, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paczka :) mam nadzieje ,ze się sprawdzi jak maleństwo już do Was zawita :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że pomyślałaś o siostrze, takie rzeczy zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paczka, wszystko przydatne na początek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj wyprawka solidna :) same rzeczy ktore sa polecane przez znane mi mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sprawa takie testy, mam nadzieję, że wszystkie się przydadzą w testach :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.