czwartek, 14 lutego 2013

Paczuszka od MAM

Jak już pewnie zauważyłyście kilka dni temu pojawiły się po prawej stronie dwa nowe banerki. Oznaczają one nową współpracę. Będę (a właściwie to Kejt) testowała akcesoria tej firmy.


Produkty MAM łączą ciekawy design z optymalną funkcjonalnością i medyczną wiedzą.
Kolorystyka i design są na wysokim poziomie.

Po zapoznaniu się z regulaminem testowania i kilku mailach z Panią Anią oczekiwałam na przesyłkę, którą Pan Kurier przywiózł dziś.
W środku znajdowały się produkty wybrane przeze mnie.


Czas na przedstawienie bohaterów szczegółowo:

MAM Feeding Set

- MAM First Brush


- MAM Thermal Bag "Fashion Style"

Czas na testowanie. A wszystkich zainteresowanych odsyłam na Fan Page MAM na Facebook - dla fanów MAM przygotował 20% zniżki na zakupy. (klik w poniższy obrazek!)



                                                                                                 Monika

12 komentarzy:

  1. Super paczuszka :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje i mam nadzieje, że współpraca z firmą będzie przebiegała bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję :) Póki co jest bardzo dobrze :)

      Usuń
  4. Gratulacje, super produkty, oby mała testerka tez była zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczucha, życzę przyjemnego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.