11/09/2012

Libster Blog Award - grad pytań :)

Zimno, deszczowo, ponuro. Jesień. Nieodwołalnie.
Całość rozwesela otrzymanie Libster Blog Award. Otrzymałam te wyróżnienie od 4 blogów: Anecka, Małooolatka, Gąska, Chelsea-Lena,

Zasady:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Teraz czas na grad pytań ;)

- Anecka

1. Jesteś leniwa? - TAK, lenistwo to moje drugie imię :/
2. Częściej korzystasz z internetu w kompie/na tablecie/ w komórce? - Komputer (laptop)
3. Boże Narodzenie czy Wielkanoc? - Boże Narodzenie
4. Futro sztuczne czy prawdziwe? - Żadne (a jeśli już to sztuczne!)
5. Ile książek przeczytałaś w październiku? - Zero :(
6. Praca: taka jaką lubisz za mniejsze pieniądze czy taka do której nie chadzasz chętnie, ale dobrze płatna? - Dobrze płatna :P
7. Imię pierwszego chłopaka z którym byłaś dłużej niż pół roku :) Mariusz
8. Obcasy czy płaskie obuwie? Płaskie
9. Jaki styl muzyczny preferujesz? Każdy - zależy od humoru
10. Wesele czy za kwotę wesela wypasiona podróż? Podróż
11. Miasto czy wieś? Wieś, a najlepiej wieś blisko dużego miasta.

- Małooolatka

Ulubiona książka: "Przedostatnie marzenie" Angela Becerra
Kosmetyk, bez jakiego nie umiecie się obejść? Filtr do twarzy
Szminka czy błyszczyk? Błyszczyk
Lato czy Zima? Lato (a najlepiej wiosna!)
Ulubiony film? Pianista
Włosy farbowane czy naturalne? Farbowane (bo siwieję :P )
Gdybyście mogły użyć tylko jednego to co by to było: Podkład czy tusz do rzęs? Podkład
Znak zodiaku? Byk
Ulubione perfumy? Jeszcze nie znalazłam. Blisko ideału jest Incandessence AVON
Ulubiona potrawa? spaghetti bolognese
Ulubiona marka? ( ubrań, kosmetyków - po prostu ulubiona :-) Trudne pytanie. Sama nie wiem.

- Gąska

1. Ulubiony kolor? Zielony
2. Morze czy góry? Morze
3. Piłka nożna czy siatkówka? Piłka nożna! <3
4. Ulubiony alkohol? Wódka - Sobieski - orzech laskowy
5. Jaki gatunek filmów preferujesz? Obyczajowe
6. Imię miłości z podstawówki? Irek
7. Kto jest Twoim autorytetem? Obecnie chyba nie mam.
8. Pies czy kot? Pies
9. Książka czy film? Film
10. frytki czy pizza? Pizza
11. Obejdziesz się prędzej bez muzyki czy telewizji? bez muzyki

- Chelsea-Lena
1. Słowo, które najdokładniej cię opisuje, to ... leniwa
2. Piosenka, która cię uspokaja to ... Louis Armstrong "What a wonderful world"
3. Do jakiego miejsca na świecie chciałabyś pojechać i dlaczego? Włochy, by zobaczyć te wszystkie zabytki, napić się dobrego wina oraz zjeść prawdziwe spaghetti :)
4. Sok, herbata czy kakao? Herbata
5. Włosy - długie, krótkie, rozpuszczone czy spięte? Krótkie, rozpuszczone
6. Kosmetyk, z którym się nie rozstajesz to ... filtr do twarzy
7. Piłka nożna czy siatkówka? Piłka nożna <3
8. Ulubiony serial bądź film i aktor w nim grający to ...Pianista i Adrien Brody
9. Osoba, za którą tęsknisz to ... nie wiem.
10. Ulubiona postać z bajki to ... Wilk z bajki "Wilk i zając"
11. Ulubiony kolor to ... zielony


Teraz czas na moje pytania:


1. Chciałabym...
2. Najbardziej zwariowana rzecz jaką zrobiłam w życiu to...
3. Ideał mężczyzny...
4. Lubię...
5. Kim chciałaś zostać gdy byłaś małą dziewczynką...
6. Dlaczego blog?
7. W spodniach czy w spódnicy???
8. Moje popisowe danie to...
9. Ulubiony program tv:
10. Za dużo...
11. Na balu przebierańców chciałabym być...

A teraz blogi, które nominuję:
- http://agatapiszeee.blogspot.com/
- http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
- http://ginalovescats.blogspot.com/
- http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/
- http://zpazurkiem.blogspot.com/
- http://beauty-labyrinth.blogspot.com/
- http://ameeise.blogspot.com/
- http://inspirujemniezycie.blogspot.com/
- http://carmillabeauty.blogspot.com/
- http://avenindramakeup.blogspot.com/
- http://kr00pka.blogspot.com/

Już nie mogę się doczekać Waszych odpowiedzi! :)
                                          
Dopisek:

Jeszcze jedną nominacją wyróżniła mnie Joanna Reda - dziękuję :*
Oto zestaw pytań od niej oraz moje odpowiedzi:

1. Ulubiony kolor?
- zielony
2. Motto, którym kierujesz się w życiu?
- Łap okazję, druga może się nie trafić.
3. Zdecydowałabyś się na skok na bungee?
- Nie, jak już to skok ze spadochronem.
4. Morze czy góry?
- Morze
5. Film, który mimo oglądania milion razy, nie znudzi Ci się?
- Pianista
6. Pies czy kot?
- Pies
7. Największe marzenie?
- Mam kilka równorzędnych. Nie ujawniam swoich marzeń /bo co jak się wtedy nie spełnią??? ;) /
8. Jak zaczęła się Twoja historia z blogowaniem?
- Tak dokładnie nie pamiętam. Ale kilka razy podchodziłam do blogowania, potem rezygnowałam, aż wreszcie dojrzałam do jego prowadzenia.
9. Ulubiona pora roku?
- Wiosna
10. Czego nie lubisz w zachowaniu ludzi?
- Wywyższania się.
11. Ulubione perfumy?
- Jeszcze nie znalazłam. Blisko ideału jest Incandessence AVON

                                                                                                   Monika

8 komentarzy:

  1. dziekuje za nominacje:)))odpowiedzi juz wkrotc:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :* bardzo się cieszę :*
    biore się za czytanie 1 raz widze coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. NO I JUZ CIE UWIELBIAM BO JESTEŚ BYCZYCĄ JAK JA :)))) A BYCZKI MAJĄ DOBRE SERCE I ŁADNIE PACHNĄ ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy ja mogę skopiowac wstęp tego postu odnośnie jego zasad?
    później odpowiedzieć na pytania (tak jak u ciebie) ?
    mysle ze tak, ale pytam zapobiegawczo ;p
    wogóle sorry ze tak 'spamuje' :)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za miłe wyróżnienie,postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie - jest mi bardzo miło :)

    Widzę, że obie lubimy Pianistę i zapach Incandessence - też jest blisko mojego ideału, którego wciąż nie mam ;)

    Na pytania postaram się odpowiedzieć we wtorek, bo dopiero wtedy będę we własnym domu i jednocześnie będę mieć trochę czasu - do poniedziałku posty publikują się automatycznie, bo przygotowałam ostatnio mały zapas ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger